

Allround Backoffice medewerker (24-32 uur/week)
-
Help jij onze klanten van IT-leveranciers tot alarmcentrales?
-
Denk jij mee en houd je van eigen verantwoordelijkheid?
-
Ondersteun je graag bij interne processen en sales aanvragen?
-
Help jij onze klanten met vragen over onze eigen applicaties?
-
Vind jij het leuk trainingen te geven aan onze consultants en klanten?
-
Lijkt het je leuk om door te groeien naar een beginnend consultant?
-
Kortom word jij de duizendpoot, die ons op allerlei manieren kan ondersteunen?
​
Wil jij in een team jonge professionals als allround backoffice medewerker aan de slag gaan? Wij zijn een groeiend bedrijf en daarom zoeken wij iemand die graag aan de slag wil om onze consultants en onze klanten te ondersteunen. En iemand die graag zelf ook aan de slag wil gaan als beginnend consultant. In eerste instantie help jij de consultants bij verschillende interne processen en het opstellen van managementsystemen, dat doen we met de ProActive Compliance Tool (PCT). Je wordt het eerste aanspreekpunt voor klanten die (technische) vragen over de PCT hebben. Ook heb je een belangrijke rol bij de doorontwikkeling van de PCT, want we vinden het belangrijk dat we onze dienstverlening blijven verbeteren. Wij geven mensen graag veel verantwoordelijkheid en vinden het belangrijk dat jij ook je eigen ideeën kwijt kunt.
​
Waar bestaat jouw dag uit als Allround Backoffice Medewerker?
Je staat er zeker niet allen voor, je maakt deel uit van een leuk team. Jij krijgt zelf ook support, zodat je verder kunt groeien, meer kennis krijgt en zelfverzekerder je werkzaamheden kunt uitvoeren. Zodat je zelf demo’s aan klanten kan gaan geven, dat doe je eerst met een collega. Wij vinden samenwerken en samendoen heel belangrijk.
Omdat wij een kleine en platte organisatie zijn, is het belangrijk dat je het leuk vindt om verschillende werkzaamheden op te pakken, van planning, het geven van trainingen, ondersteunen bij interne processen tot het meedenken met klantvragen over onze eigen applicatie. Heb jij affiniteit met certificering en compliance, dan is dit een mooie kans om door te groeien als beginnend consultant.
Jouw werkzaamheden
-
Je ondersteunt bij de voorbereidingen van sales activiteiten, waarbij je offertes voorbereidt of klantvragen over de offerte beantwoordt.
-
Je ondersteunt klanten bij vragen over onze software tool de PCT.
-
Je helpt onze consultants bij technische vragen en inrichting van klanttrajecten in de PCT.
-
Je maakt en beheert demo en klantomgevingen.
-
Je ondersteunt bij het geven van demo’s en trainingen van de PCT aan (nieuwe) klanten en het up to date houden van ons trainingsmateriaal.
-
Je bewaakt de planning van de sprints.
-
Je denkt en werkt proactief mee aan het verbeteren van de PCT.
-
Je ondersteunt het management en de consultants om hun functie uit te voeren en is er genoeg ruimte voor jouw ideeën.
-
Je ondersteunt met marketing werkzaamheden en vindt het leuk om hierin mee te denken.
Wie ben jij?
-
Je hebt minimaal een relevante MBO 4 opleiding.
-
Je hebt affiniteit met certificering.
-
Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
-
Je bent 24-32 uur beschikbaar.
-
Je werkt graag afwisselend op kantoor of vanuit huis.
-
Je bent in bezit van een rijbewijs en kunt een VOG voorleggen.
-
Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Maarssen/Utrecht.
-
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
-
Plannen, organiseren, luisteren en helpen vind jij leuk.
-
Je bent toegankelijk (klantcontact).
-
Je durft verantwoordelijkheid te nemen.
-
Je vindt het leuk nieuwe dingen te leren.
-
Je bent niet op je mondje gevallen.
-
Je vindt het leuk om mee te bouwen aan de groei van onze organisatie.
​
Wat bieden wij jou?
-
Een team met enthousiaste collega’s, die voor elkaar klaar staan.
-
Wij werken hard maar wel met een goed gevoel voor humor.
-
Een Macbook en de middelen om zowel thuis als op kantoor je werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren.
-
Een jaarcontract met de mogelijkheid om te groeien naar een vaste aanstelling.
-
Een salaris passend bij je relevant werkervaring.
-
Een onboarding van 3 maanden zodat je ons en de organisatie goed leert kennen
-
Werken voor veel verschillende (internationale) opdrachtgevers, van MKB tot groot zakelijk;
-
Een moderne werkomgeving in een verzamelpand met meer scale-ups en bedrijven aan de rand van Utrecht.
-
Gezellige teamborrels, waar we soms net iets te fanatiek sjoelen of ping pongen 😊 of we gaan met het team relaxed uit eten.
-
Een gezonde lunch en fruit op de dagen dat je op kantoor werkt.
-
Je kunt bij ons veel leren, zelf meedenken en je krijgt de ruimte om je verder te ontwikkelen.
-
Wij vinden jouw ideeën belangrijk en geven je verantwoordelijkheid.
Nog wat meer over ons, wij zijn Protify:
-
Wij geven advies aan klanten op gebied van certificeringen en audits en willen hen echt verder helpen.
-
Wij werken voor IT-dienstverleners, softwareontwikkelaars en alarmcentrales in binnen- en buitenland.
-
Wij hebben een software tool waar bedrijven hun managementinformatie inzetten, die heet de PCT (ProActive Compliance Tool).
-
Wij proberen de ingewikkelde materie simpeler te maken, dat is soms best lastig.
-
Het gaat erom dat onze klanten weten wat ze moeten doen en hoe ze dat moeten doen.
-
Een platte organisatie met korte lijntjes waar nieuwe ideeën altijd welkom zijn.
-
Ons team bestaat uit zes deskundige en enthousiaste collega’s en een vaste schil aan freelancers.
-
Een groeiend bedrijf.
​
Wil je meer over Protify weten, kijk dan op onze website.
Hebben we jouw interesse gewekt?
Heb jij interesse en past deze baan bij jou? Stuur dan je motivatiebrief of motivatievideo en CV naar Danielle de Vaal via info@protify.nl. Heb je nog vragen? Bel ons op 085 – 0608 585 en we vertellen je meer.
​
Aan recruiters: wij vervullen deze vacature graag zelf.